zondag 26 april 2015

Challenge 24 - Bingo bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal, 

daar zijn we alweer. En dan nu met de nieuwe challenge van deze maand.
Een bingo!


De prijs wordt dit keer beschikbaar gesteld door Anne-Marije van AnmaCreatief.
Een ontzettende leuke webshop waar je alles kunt vinden voor het maken van kaarten en scrapbooking. Ook staan ze geregeld op beurzen. Loop gerust eens langs!


Is dit geen prachtige prijs? Dat is toch de moeite waard om mee te doen.


En dit zijn onze voorbeelden:

Antoinette: Parels, lentegroen, plaatje



GerJanne: Lentegroen, geel, blauw 

Hermien: geel, bloemen, stempelafdrukje 


Ingrid: Lentegroen, geel, blauw 

Monique: Plaatje, bloemen, lint 

Nelly: lentegroen, geel en blauw 

Doen jullie weer gezellig mee?

De challenge loopt tot vrijdag 22 mei 24:00 uur.

Je mag 2 keer meedoen 

De link moet rechtstreeks bij jullie kaart op jullie blog terechtkomen

Je bent natuurlijk volgster (of wordt het gezellig)

Wij als team zien elkaar vandaag voor het eerst LIVE!
We gaan een hele dag freubelen en brainstormen.
We wensen jullie een hele fijne zondag en een hele produktieve maand mei toe!
Heel erg benieuwd naar jullie Bingo kaarten.

Creatieve groetjes van GerJanne, Ingrid, Nelly, Antoinette, Hermien en Monique



19 opmerkingen:

  1. Weer een heel mooi rijtje voorbeelden en een Bingo
    Challenge is altijd leuk!!! Wat zullen jullie een leuke dag hebben vandaag,
    dat weet ik zeker!!! Heel veel fun en gekletsel!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten vanuit het team. super!
    veel plezier vandaag!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeeldkaarten, ik heb me ook eens aan de bingo gewaagd...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk weer een challengekaart van mij met parels-lentegroen en plaatje, Succes met de challenge groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige challenge! Met mooie kaarten. Lijkt me super gezellig om elkaar eens live te ontmoeten! Was vast gezellig geweest.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaarten gemaakt. erg leuk om te zien hoe er gewerkt is met papier en anderen met afbeeldingen. zo verschillend.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wat een leuke kaarten staan er allemaal bij jullie zijn weer lekker crea geweest. IK wil ook graag weer eens meedoen maar kan de link niet vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi het is me toch nog gelukt. Ik weet niet wat er met blogger is. Het gaat overal wat moeizamer. Groeten Trijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke voorbeelden. Allemaal zo verschillend, maar stuk voor stuk mooi gemaakt.
    Bedankt voor de challenge en de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke Challenge en hele mooie inspirerende voorbeelden van jullie!
    Natuurlijk doe ik gezellig bij jullie mee!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for fun and fabulous challenge :)
    Regards
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke challenge en mooie kaarten.
    Ik doe voor het eerst mee en ben beniewd wat jullie ervan vinden.
    Groetjes, Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een leuke challenge. Ik moest een kaartje maken voor een 10 jarige die gek was van hockey. Dus koos voor de verticale bingo : plaatje, bloemen, lint. Succes. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een bingo spreekt veel mensen wel aan zie ik!
    Ik doe natuurlijk ook graag mee!
    Prachtige dt voorbeelden dames!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe nog een keertje mee hoor!
    LG Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe nog een keertje mee hoor!
    LG Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook nog een keertje mee,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke bingo! Heb mijn kaartje geplaatst! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.