zondag 1 februari 2015

Alles is liefde....

Hallo allemaal,

Allereerst de winnares van de vorige challenge. Wat weer een geweldig deelnemersaantal. Daar worden we allemaal blij van. De keuze was niet makkelijk met zoveel mooie kaarten maar we zijn eruit gekomen.

De winnares van de challenge is geworden CHANTAL.

Van harte gefeliciteerd Chantal. Als je je gegevens naar mij toe mailt moet het helemaal goed komen.

************************************

Vandaag is het al weer tijd voor de volgende challenge. Deze keer willen we deze combineren met een bloghop. Het thema van de challenge is "Alles is liefde".

We hebben dan deze keer ook 2 prijzen. Een voor de challenge en één voor de bloghop! Hoe leuk is dat! 2 x kans....

BLOGHOP!

Bij een bloghop is het de bedoeling dat jullie een rondje doen bij alle DT leden van Knutsels en Kadootjes. Je begint hier bij het DT lid dat bovenaan het lijstje staat onder het prijsje. En bij haar staat dan weer het volgende DT lid waar je langs gaat. Je laat bij iedereen een berichtje achter. Je eindigt weer hier op het blog van Knutsels en Kadootjes waar je je laatste berichtje achterlaat. Uit deze berichtjes kiezen wij een winnaar van de bloghop.
Simpel toch?

Om kans te maken op het leuke prijsje moet je in ieder geval volger zijn van Knutsels en Kadootjes . Niet moeilijk toch?

En dit is de prijs die jullie kunnen winnen voor de bloghop.....

10 van de nieuwste knipvellen van Gerda's Hobbyshop!

We starten bij:


en jullie eindigen weer bij Knutsels en Kadootjes.

Ben je de kluts kwijt? Keer dan terug naar Knutsels en Kadootjes en kijk waar je gebleven bent.

De bloghop duurt 2 weken. Vrijdag 13 februari om 23:59 stopt de bloghop en op 14 februari op Valentijnsdag komen we met de uitslag.

****************************************************


Challenge #22 - Alles is Liefde

En dan in combinatie met de bloghop nu de 3e challenge alweer dit jaar....Alles is liefde.
En aangezien dat Valentijn in deze challenge valt leek ons dit wel een toepasselijk thema.

Dit zijn de voorbeelden van het DesignTeam:














De prijs wordt deze maand beschikbaar gesteld door 
Zij stelt een waardebon beschikbaar van € 10,00 beschikbaar.


De challenge loopt tot vrijdag 27 februari 23:59 uur.

Je mag met 2 kaarten meedoen.

Daarbij moet je rechtstreeks plaatsen naar de kaart op je blog.

Plaats onderstaand logo in je sidebar


We hopen dat jullie weer net zo massaal en gezellig meedoen als met de vorige challenge.


Veel plezier bij het maken van jullie creaties.

Hartelijke groetjes van

Ingrid, Antoinette, Hermien, Nelly, GerJanne en Monique












50 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi...gefeliciteerd Chantal dat je kaart gewonnen heeft. De bloghop is bij mij een beetje mislukt want de volgorde lukte niet. Hermien en Antoinette waren nog niet wakker..whaaa..
    Wel allemaal weer hele leuke, lieve en mooie voorbeeldkaarten gemaakt..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Chantal met je winnende creatie, en wat leuk een bloghop maar als ik de reactie vanMiranda lee kan ik het beter vanavond doen ha,ha.
    Mooie en leuke nieuwe uitdaging met mooie voorbeeldkaarten gemaakt door het team.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik had moeite met de hop...maar na lang wachten en proberen...toch lekker kunnen meehoppen...:-)
    De creaties zijn weer prachtig te noemen, de nieuwe challenge is met LIEFDE bedacht...:-)
    Mijn kaart/creatie zal ik morgen linken...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat web ik lekker gehopt prachtige kaarten hebben jullie gemaakt....super!
    Chantal gefeliciteerd met je prijs....heel erg leuk voor je.

    Groetjes en voor iedereen een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Chantal met je prachtige kaartje! Bij mij liep de Hop ook niet helemaal , maar het is wel gelukt hoor, geeft helemaal niks,
    was zelf ook even de weg kwijt!ha-ha
    Ben daar geweldig slecht in, zie dan weer van alles, en weet dan niet meer waar ik gebleven ben, maar het is nu wel gelukt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk deze bloghop! Chantal gefeliciteerd met je prijs, was ook een heel mooi kaartje.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Leuke challenge hebben jullie deze keer,
    en de voorbeeldkaarten zijn weer schitterend,
    en de bloghop was ook erg leuk ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke bloghop veel leuke kaartjes gezien.
    En Chantal gefeliciteerd met je prijs
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Wat leuke voorbeelden allemaal. Ben geinspireerd. Leuke bloghop.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemaal leuke voorbeeldkaarten voor deze Challenge en Bloghop. Bedankt alvast om ons deze kans te geven voor het leuke prijsje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De bloghop voltooid! Erg leuk, hierdoor bekijk je de kaarten toch beter en leuk om daar een reactie op te geven. Nu aan de slag met de challenge. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ern prachtige voorbeelden heb ik gezien tijdens de bloghop! Was weer een rondje inspiratie!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ern prachtige voorbeelden heb ik gezien tijdens de bloghop! Was weer een rondje inspiratie!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst Chantal gefeliciteerd met je winnend kaartje , dat is lekker genieten...
    En wat een schitterende kaartjes heeft het DT gemaakt....zoveel liefde straalde ervan af... BEDANKT het was dan weer heel leuk te hoppen...Zo doe je weer heel veel inspiratie op....
    Ik ga nu aan de slag om er ook weer een leuk kaartje voor te maken...

    groetjes
    en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je winnende kaart Chantal.
    En hopperdehop hier ben ik weer. Leuke prijs hoor die Gerda vellen. Ik hoop dat ik goed heb gehopt. Heb het wel in de goede volgorde gedaan, weet alleen niet zeker of ik het via de goede links heb gedaan.
    Jullie kaarten zijn echt allemaal prachtig geworden. Dat was echt wel een bloghop rondje waard. Toppers allemaal!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend gaaf dat jullie een bloghop georganiseerd hebben!!! Helemaal leuk, lekker op de zondag even op de bank met een kop thee, even alle mooie kaarten uitgebreid bewonderen op jullie blogs, tja...daar gun ik mezelf niet altijd de tijd voor, en zo kom ik dus toch op de blogs waar ik anders niet zo heel snel zou komen. Ik zeg TOP idee van jullie!!!!! Bedankt!!!
    Nog even me thee opdrinken...want ja door al dat moois ben ik die natuurlijk helemaal vergeten...dus die zal nu wel koud zijn....en daarna lekker aan de freubel, of toch nog even verder in blogland....hmm...moeilijke keuze............

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellige hop! En een heleboel inspiratie voor mooie Valentijnskaarten.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tijdens deze blog hop heb ik veel leuke kaartjes gezien! Bedankt voor deze inspiratie!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het rondje hoppen is klaar! Mooie voorbeelden gezien, eens kijken of het mij gaat lukken deze week om een kaartje te maken. Moet vrijdag klaar.... leuk om het te zien allemaal. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb genoten van jullie prachtige creaties.
    Het thema alles is liefde was bij jullie allemaal goed te zien.
    De liefde spatte van alle kaarten af!!!!


    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En toen waren we rond. Normaal doe ik niet zo snel mee met een bloghop, en ik moet bekennen dat het stiekem wel héél leuk is om te doen. Ik heb genoten van alle verschillende creaties, en heb weer genoeg inspiratie kunnen opdoen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben bij iedereen even langs gehopt en ga zo aan de slag met mijn eigen creatie. Zit nu vol met inspiratie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zo ik ben uit gehopt wat hebben jullie er iets moois van gemaakt je kunt zien ze zijn met veel liefde gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hoop dat de bloghop een daverend succes blijkt te zijn dames! Ben er zeker van dat jullie ook weer de nodige inspiratie blogland insturen! Ik heb er in ieder geval van genoten om even langs jullie blogjes te hoppen en die mooie kaarten te bewonderen! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ontzettend leuk dat jullie aan deze challenge een bloghop hebben verbonden. Op deze manier doen we jullie prachtige creaties van het Dt team echt recht door bij iedereen een reactie achter te laten. Ik heb er van genoten!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie voorbeeldkaarten DT.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk thema, ik ga zeker meedoen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijke bloghop! Jullie hebben allemaal ontzettend mooie creaties laten zien en zorgen zo weer voor inspiratie. Dank jullie allemaal! Ik heb mijn kaartje gelijk maar geplaatst.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende voorbeeldkaarten
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja hoor ik ben rond met deze gezellige bloghop.
    Wat een mooie verschillende creaties hebben de dt dames gemaakt, stuk voor stuk juweeltjes!
    Misschien doe ik ook nog wel mee met de challenge.
    Ik heb wel een condoleance kaart gemaakt met hartjes maar moet nog even nadenken of dat wel gepast is.
    Geniet van een fijne week en succes allemaal!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heeft het DT weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt de een nog mooier dan de ander! Ik heb voldoende inspiratie gekregen en ga gelijk aan de slag.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heeft het DT weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt de een nog mooier dan de ander! Ik heb voldoende inspiratie gekregen en ga gelijk aan de slag.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat was een geweldige leuke bloghop! Dankjewel hiervoor. Een leuk gezellig DT team! Met allen mooie creaties, gelijk ook een aantal ervan gaan volgen, leuk! Leuk thema en Chantal van harte gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd, Chantal met je schattige baby kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo ik heb mijn bloghop rondje erop zitten. Super leuk om te zien wat voor moois iedereen heeft gemaakt.
    Bedankt voor de inspiratie.
    Chantal gefeliciteerd met je mooi kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een mooie kaarten zeg ben overal langs gehopt en ideeën opgedaan.
    super leuk groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Weer de nodige inspiratie opgedaan onderweg bij de bloghop. Mooie creaties zijn er gemaakt.
    Ga ook meedoen aan de challenge

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi dames,
    Oeps ik ben vergeten hier een bloghop reactie achter te laten, dus alsnog.. ik heb mijn kaartje ook geplaatst,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige creaties hebben jullie allemaal gemaakt. Het leuke van het bloghoppen is, dat het ook allemaal zo verschillend is. Leuk is dat. Je doet er natuurlijk ook weer inspiratie mee op.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een verschillende liefdeskaarten heb ik langs zien komen. Echt leuk hoor al die verschillen. Weer inspiratie genoeg opgedaan dus moet ik ook zelf maar eens aan de slag denk ik. Inspiratie genoeg.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi IK heb mijn kaart er zojuist bijgezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. IK zag dat ik nog kan bloghoppen. dus dat ga ik ook doen want zulke prachtige vellen........ Wie wil die nou niet winnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaarten gezien op de blogs van de DT dames.
    Leuk idee zo'n hop.
    Ook bedankt voor de challenge,ik heb er net mijn creatie bijgezet.
    Gr Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zo ik ben alle designers langs geweest. IK ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Met de bloghop heb ik het weekend al mee gedaan maar net heb ik ook een kaartje gelinkt.
    Mooie kaarten van de dt dames
    Fijne week allemaal!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige kaartjes van iedereen !!
    groetjess Epie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik heb mijn ronde gedaan.
    Bedankt voor de leuke blog hop.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  48. leuke uitdaging, mijn kaartje staat ertussen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.