donderdag 5 december 2013

Uitslag Challlenge Kadootjes en het begin van de nieuwe Challenge

Hallo allemaal,

Mijn DT-leden hebben allemaal de nieuwe challenge al op hun blog gezet. Ik ben gisteren ziek op bed gegaan en er nog helemaal niet aan toe gekomen. Dat doe ik nu dus.....

Allereerst de winnares van Challenge Kadootjes. Poeh, dat was moeilijk! Ze waren allemaal weer geweldig.
Maar we hebben een keuze kunnen maken..........

En dat is Hetty geworden met deze schitterende zak pepernoten.
Heel toepasselijk voor vandaag! Gefeliciteerd Hetty. Stuur je me je adres, dan zorg ik ervoor dat je prijs bij je bezorgt wordt.

Iedereen weer bedankt voor jullie deelname. En we hopen dat we jullie weer terugzien bij de volgende Challenge "Winterse creatie (geen kerst) n.a.v. Sketch van GerJanne

Dit zijn de voorbeelden van het team:






Monique


En dit is de sketch:




Dat moet dus niet zo moeilijk zijn. En winter moet het nog worden....we krijgen eerst nog een herfststorm vandaag!

De regels zijn weer als volgt:
Je bent volger van Knutsels en Kadootjes of je wordt het ( zou ik super vinden)
Je mag maximaal 2 keer meedoen
* Het logo van Knutsels en kadootjes in je sidebar zetten met een link naar de challenge.

Vergeet niet het logo in je sidebar te zetten. Met zoveel mooie inzendingen gaan we daar dan ook op letten.
Zou zonde zijn als je daardoor niet meedingt naar een leuke prijs.

Je kunt inzenden tot en met 4 januari.

De prijs die je kunt winnen wordt deze keer gesponsord door Knutsels en Kadootjes.


Kunnen jullie daar komend voorjaar mooie creatie mee maken.

Heel veel succes!











9 opmerkingen:

  1. Van harte Gefeliciteerd Hetty met je schitterende winnende creatie! dik verdiend!!
    En wat weer een leuke challenge en hele mooie voorbeeld kaarten!!
    Fijne Sinterklaas vandaag of in het weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Hetty, je heb er dan ook een prachtig kadootje van gemaakt!
    Leuke nieuwe challenge weer met mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Hetty met je prijs!
    Leuke nieuwe uitdaging hebben jullie weer bedacht.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Hetty,

    Van Harte gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met een hoop moeite heb ik jullie logo op mijn blog gezet. Ik ben nog niet zo goed in al deze dingen. Hoop dat het zo goed is. Nu kom ik er achter dat mijn foto van de kaart niet zo scherp is. Oh oh wat is het toch moeitlijk. (maar wel leuk)
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en wat een leuke nieuwe challenge en geweldige prijs! Ik ga mijn best doen om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch en thema!! Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!! Dank jullie wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Allemaal, Een hele leuke schets heeft Gerjanne gemaakt . Wij hebben een kaart opgestuurd mijn moeder Martje en ikzelf. We zijn er leuk mee bezig geweest. Hetty ook nog gefeliciteerd met het winnen van de vorige uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeelden dame,s,ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.